Pravdivý příběh
Příběh zneuznaného reportéra, který je vtažen do nebezpečné hry na kočku a na myš, když si usvědčený vrah přivlastní novinářovu totožnost.
Psychologický thriller založený na skutečných událostech vypráví příběh zneuznaného reportéra (Jonah Hill), který je vtažen do nebezpečné hry na kočku a na myš, když si usvědčený vrah (James Franco) přivlastní novinářovu totožnost.