Odvtedy, čo sa Sonic usadil v Green Hills, túži svetu dokázať, že je skutočným hrdinom. Jeho šanca je tu!
Najobľúbenejší modrý ježko sa púšťa do ďalšieho dobrodružstva. Odvtedy, čo sa Sonic usadil v Green Hills, túži svetu dokázať, že je skutočným hrdinom. Jeho šanca je tu! Dr. Robotnik je totiž späť a baží po ovládnutí celej planéty...