Odvrátená tvár testov osobnosti
Dokument skúma pôvod americkej posadnutosti osobnostnými testami a ich vplyv na formovanie spoločnosti.
Dokumentárny film skúma nečakaný pôvod americkej posadnutosti osobnostnými testami a odhaľuje spôsoby, akými predstavy o osobnosti formovali svet okolo nás.