Moneyball
Moneyball sleduje manažéra Oakland Athletics, Billyho Beanea (Brad Pitt), ktorý pomocou počítačovej štatistiky vytvorí úspešný baseballový tím.
Moneyball, film založený na skutočnom príbehu, sleduje generálneho manažéra tímu Oakland Athletics, Billyho Beanea (Brad Pitt) a jeho úspešný pokus o vytvorenie baseballového klubu na základe špeciálnej počítačovej štatistiky.