Mirrors in the Dark
Tanečnice Marie a její přítel František se snaží zachránit vztah pomocí odpovědí na 36 otázek, díky kterým se podle vědců zamilujete do kohokoli.
Tanečnice Marie a její přítel František se snaží zachránit svůj vztah pomocí odpovědí na 36 otázek, díky kterým se podle vědců zamilujete do kohokoliv. Jenže čerstvě třicetiletá Marie má plnou hlavu jiných, mnohem důležitějších otázek.