Pozoruhodná cesta fakíra, ktorý uviazol v skrini
Aja sa rozhodne stráviť noc v IKEA. Keď uviazne v skrini, ktorá je poslaná do zahraničia, vydá sa na cestu, ktorá zmení jeho život.