Daj mi tvoje meno
V Taliansku 80. rokov minulého storočia začne medzi 17-ročným Eliom, ktorý trávi leto vo vile svojich rodičov, a 24-ročným americkým študentom Oliverom, ktorý ako stážista prichádza na pomoc Eliovmu otcovi, vznikať niečo oveľa hlbšie ako priateľstvo...