Who Is Who in Mycology
A young trombonist struggles to open a very stubborn bottle of wine, leading to an unexpectedly adventurous evening.
A young trombone player spends an adventurous night trying to open an impossible bottle of wine. A girl who's fast asleep, a crooked bookcase, and some mold get in the way, turning his world upside down.