Moments
A story about basic situations, relationships and emotions that every person encounters, they are intimately close and familiar to him.
The film tells the story of basic situations, relationships and emotions that are familiar and close to every human being. It tells a story of love, pain, devotion, but also of the hope that a person can turn their pain into strength.