In Your Dreams!
Laura longs to join the parkourist party and is surprised by the love she feels for Luky. He begins to live a double life.
Laura (16) wants to join a group of parkourists and is surprised by love which she begins to feel toward Luky. She starts living a double life. In the fantasy world Luky belongs to her. In reality her attempt to get closer to Luky fails.