Great Hammerhead Invasion
Dr. Guttridge follows giant hammerhead sharks to learn what brings them to the Bahamas in November.
Shark Week's Dr. Guttridge tags and follows giant hammerhead sharks to learn what brings them to Bimini in the Bahamas in early November.