Grapes
Prague bum Honza offers to take care of his grandfather's vineyard during his absence.
Helping to fulfill his sick grandpa's dream of a large trip, Prague slacker Honza offers to look after the grandpa's vineyard during his absence. Honza anticipates a relaxing stay in idyllic Moravia with wine, women, and his friend Jirka...