The Prague con man Honza lives with his girlfriend Klára in a cottage, and tries to penetrate the secrets of winemaking.
Once again, we will be watching the escapades of two friends Honza and Jirka. Jirka becomes involved with a beautiful girl whose father does not like him and thus Jirka flees to southern Moravia where Honza lives with Klara at his winery...