Beauty in Trouble
Robert Graves' poem inspired Jan Hřebejk and Petr Jarchovský to create a love story of a young woman solving the dilemma of love for two men.
Inspired by the Robert Graves poem by the same name, the film tells the romantic story of a young woman dealing with dilemma of loving two men at once; a dilemma between sexual dependence and assuring a future for herself and her children.