All or Nothing
Linda and Vanda are handsome thirtysomethings, friends since childhood. Linda has a daughter Lucia. Neither of them have any luck with men.
Linda and Vanda are good-looking women, friends since childhood. Linda has a daughter Lucia. Neither of them is lucky with men. They rent a bookstore, where their gay friend Ed also sells. The lives of this trio get tangled by several men.