Andy in BBC se spreta zaradi Andyjeve komedije When the Whistle Blows. Na snemanju Maggiejinega filma Orlando Bloom poskuša vse prepričati, da je bolj seksi kot Johny Depp. Ne more verjeti, da se njej ne zdi privlačen.