Po zaslugi Patricka Stewarta so zadeve za Andyja Millmana in njegovega ničvrednega agenta obetavnejše. Povabijo ju namreč na sestanek na BBC. Vse skupaj se sicer izjalovi, ko Maggie nepremišljeno ogrozi Andyjevo kariero.