V policijski uniformi ima Andy spet visokoleteče zamisli. Maggie svetuje, kako naj se vede ob zvezdniku Samuelu L. Jacksonu. Maggie mu vrne uslugo in poskrbi, da se Andy ogne najbolj dolgočasnemu človeku na svetu.