Andy Millman končno dobi igralsko priložnost. Sodelovanje s televizijsko in tabloidno legendo Lesom Dennisom. Lesu gre dobro. V pantomimi igra Aladina, zaročen pa je s svojo sanjsko punco: mlado, svetlolaso, ambiciozno in priljubljeno.