Jones seznani Michaela in Isobel z delčki iz preteklosti, ko se skušata domisliti, kako rešiti Maxu življenje. Maria gre v skrajnost, da bi preprečila umor. Da bi Liz napredovala v svoji raziskavi, se bo morala soočiti s svojo preteklostjo.