Isobel pomaga Kylu rešiti življenje. Jones potrebuje nekaj od Michaela. Liz in Heath še naprej delata na področju znanosti, da bi ustavila Jonesa. Vsi sodelujejo, da bi ustavili diktatorja, toda ali bodo preživeli?