Dogodki
Vnovično srečanje v dveh delih z igralsko zasedbo zadnje sezone. Tam bodo Kit Harington, Emilia Clarke, Sophie Turner in še nekateri, pa tudi nekdanji ljubljenci občinstva, kot so Sean Bean, Jason Momoa, Mark Addy in drugi.