Diane, Liz in Ri'Chard kujejo strategijo z Neilom Grossom,da bi mu pomagali finančno prevzeti Demokratsko stranko. Jay pripelje Carmen v Collective, da bi pomagala pridobiti informacije od belega supremacista. Diane in Kurt se ubadata s težavami v odnosu.