Medtem ko STR Laurie preiskuje FBI, skušata Liz in Ri'Chard prevzeti njihove stranke. Ko se trudita izviti iz mreže STR Laurie, se morata Liz in Ri'Chard odločiti, kdo je vodja podjetja.