Ri'Chardov nečak ostane brez darovalca kostnega mozga in zdaj morajo vsi pri Reddick & Associates poprijeti, da bi mu rešili življenje. Sredi mrzličnega iskanja Liz odkrije, da ima Ri’Chard lastne načrte.