Ri'Charda, Diane in Elsbeth Tascioni najamejo za pogajanje o poročni pogodbi moža in žene, ki skušata določiti pošteno kompenzacijo za rojstvo otroka. Pojavi se težava, ko še nerojeni zarodek dobi svojega odvetnika na sodišču.