Odvija se sodni proces Elija Golda in Marissa Gold je v ekipi njegovih odvetnikov. Poskus Liz in Ri'charda, da bi utrdila delovni odnos, vodi k presenetljivemu odkritju o njegovi preteklosti in njenem očetu.