Pisarno Reddick, Boseman in Lockhart najamejo, naj preišče smrt slavnega newyorškega zapornika Jeffreyja Epstena. V pisarni SRT Laure še vedno izvaja pritisk tako, da Diane, Adriana in Liz prisilijo v odpuščanje.