Zajec Jojo
Vojna satira spremlja osamljenega nemškega dečka (Roman Griffin Davis), katerega življenje se zasuka na glavo, ko odkrije, da njegova mati (Scarlett Johansson) pri njiju doma skriva judovsko dekle (Thomasin McKenzie).