XXL ljubezen
Adrian je v enem letu shujšal za 120 kg. Navdušen nad lažjim življenjem je sklenil tudi drugim pomagati v boju proti debelosti. Adrian se zanaša na svoje edinstvene metode, kako zanesljivo doseči željeno telesno težo.