Vrnitev v Epipo
Na poletnem taboru Epipo so otroci uživali v očarljivem svetu igranja vlog in čarovnije. Vendar so za nedolžnimi dejavnostmi prežale sence ponižanja in zlorabe. Zdaj že odrasli udeleženci tabora iščejo odgovore na težka vprašanja.