Verjemi
Mladi, nadarjeni nogometaš, ki se znajde v težavah z zakonom, pritegne pozornost nekdanjega trenerja moštva Manchester United. Upokojeni Matt Busby bo skušal fanta in njegove soigralce spremeniti v sanjsko ekipo.