Top Gun
Gojenci elitne mornariške akademije za vojne pilote Top Gun tekmujejo, kdo bo najboljši. Drzni mladi pilot Pete (Tom Cruise) se intimno zbliža s civilno učiteljico letenja Charlie (Kelly McGillis), medtem ko se pripravlja nevarna misija.