Tisti, ki je pobegnil
Dokumentarec HBO Hungary govori o preživelem v holokavstu Thomasu Becku. Leta 1944 je 15-letni Thomas pobegnil iz nacistične ječe in tam pustil Edith. Začela sta si dopisovati in po 60 letih sta drug drugemu spet spremenila življenje.