Tekla bo kri
Epska drama spremlja življenje in delo Daniela Plainviewa (Daniel Day-Lewis); iz garaškega iskalca srebra, ki sam skrbi za sina, se sčasoma preobrazi v samoniklega, neusmiljenega naftnega mogotca, zaslepljenega od črnega zlata.