South Park: večji, daljši in neobrezan
Dogodivščine prebivalcev izmišljenega mesta South Park v Coloradu – priljubljeni risani šov Terrence in Phillip je zanetil vojno med ZDA in Kanado, red in mir pa lahko vrnejo le štirje tretješolci z vulgarnim besediščem.