Pot zmagovalca
Resnična zgodba forenzičnega nevropatologa, ki je odkril CTE, bolezen možganov zaradi dolgoletnih nogometnih poškodb. Dr. Bennet Omalu (Will Smith) si je o tem prizadeval ozavestiti javnost, kljub nasprotovanju nogometne zveze.