Pokliči me po svojem imenu
V osemdesetih letih se v Italiji razvname ljubezen med 17-letnim Eliom, ki preživlja počitnice v družinski vili, in 24-letnim ameriškim študentom Oliverjem, ki je prišel pomagat Eliovemu očetu, uglednemu profesorju.