Pobesneli Max: Cesta besa
V četrtem nadaljevanju slovite franšize cestni bojevnik Max (Tom Hardy) združi moči s skrivnostno vladarico puščavske oaze Furioso (Charlize Theron) ter skupino žensk na begu pred njihovim neusmiljenim vladarjem.