Ona
Michèle, vodje uspešnega podjetja za izdelavo videoiger, se življenje zasuka na glavo, ko jo v njenem domu spolno napade vsiljivec. Namesto da bi zločin prijavila policiji, sklene sama izslediti in kaznovati storilca.