Mali zelenec
Življenje revnega očeta in njegovega mladega sina se obrne na glavo, ko v njun svet vstopi nenavadna domača žival. V zmedi, ki nastane, se naučita grenkih spoznanj o pravi naravi družine in stvareh, ki jih ni mogoče kupiti za denar.