Kosec
Tri zgodbe, ki se odvijejo v isti noči in na različne načine zadevajo Iva, nam postopoma razkrijejo mračno sliko njegovega življenja in celotnega območja, ujetega v vojno, tako kot je Ivo ujetnik svojega zločina.