K2: Dotik neba
Avtorica in alpinistka Eliza Kubarska se v družbi Hanie, Łukasza, Lindsay in Chrisa odpravi k vznožju K2, druge najvišje gore na svetu – po isti poti kot njihovi starši leta 1989, ki se potem niso več vrnili domov.