Indian Point: Nepredstavljiva nevarnost
Hipotetični pogled na uničujoče posledice morebitne nesreče ali terorističnega napada na jedrsko elektrarno Indian Point Energy Center v New Yorku. Okrog njenih treh jedrskih reaktorjev živi 20 milijonov ljudi.