Hobotnica in kit
Intelektualci v Brooklynu leta 1986. Univerzitetni profesor Bernard in pisateljica Joan se ločujeta. Sinova, Walt in Frank, sta razpeta med njima.
Ekscentrična družina intelektualcev v Brooklynu leta 1986. Univerzitetni profesor Bernard in njegova žena, priznana pisateljica Joan, se ločujeta. Njuna sinova, 16-letni Walt in 12-letni Frank, sta razpeta med obema staršema.