Hobit: Nepričakovano potovanje (Daljša različica)
Bilbo uživa življenje v mirni in zakotni Šajerski, ko nekega dne na njegova vrata potrka čarovnik Gandalf. Z njim so tudi škratje, ki naj bi se obema pridružili na poti, da zmaju Smaugu odvzamejo izgubljeno škratje kraljestvo Erebor.