Hitch: Zdravilo za sodobnega moškega
Newyorški "zdravnik za zmenke" in zapriseženi samec Alex "Hitch" Hitchens (Will Smith) je mojster na področju ljubezni in tako z nasveti pomaga drugim moškim, ki jim primanjkuje samozavesti. Naposled spozna žensko, ki mu je pri tem kos.