Greva narazen
Tik pred koncem ljubezenske zveze se Brooke dogovori o spravi s fantom. Kar sledi, je vrsta nasvetov prijateljev, zaupnikov in celo tujcev.
Tik pred koncem ljubezenske zveze se Brooke dogovori o spravi s fantom. Kar sledi, je niz pomirjevalnih ukrepov, bojnih taktik, ponudb in spodkopavanj, ki jih predlagajo njuni prijatelji, zaupniki in celo popolni tujci.