Dve poti
Dokumentarec spremlja neverjetno življenje glasbenikov iz češke skupine The Tap Tap, ki jo je pred 21 leti ustanovil Šimon Ornest, da bi invalidom omogočil uspeti tudi zunaj vsakdanje nege v ustreznih zdravstvenih ustanovah.