Denarne igre
Televizijski finančni svetovalec Lee Gates in njegova producentka Patty se znajdeta v skrajnih okoliščinah, ko besni investitor zavzame njun studio.
Televizijski finančni svetovalec Lee Gates in njegova producentka Patty se znajdeta v skrajnih okoliščinah, ko besni investitor, ki je po Gatesovem nasvetu izgubil življenjske prihranke, s pištolo zavzame njun studio.